Jonavoje kuriamas švietimo pagalbos modelis
2024-11-04
Lietuva, orientuodamasi į Europos švietimo politikos tikslus, siekia tobulinti specialiųjų ugdymosi poreikių asmenų ugdymo kokybę, laikantis lygių galimybių, prieinamumo, inkliuzinio ugdymo, švietimo kokybės užtikrinimo principų. Tūkstantmečio mokyklų programoje įgyvendinant įtraukiojo ugdymo srities veiklas daug dėmesio skiriama mokinių įvairovei, skirtingų jų poreikių atliepimui, veiksmingos švietimo pagalbos sistemos kūrimui.
Jonavos „Neries“ pagrindinė mokykla, dalyvaujanti TŪM programoje, yra atsakinga už švietimo pagalbos modelio sukūrimą Jonavos rajone. Pasak mokykloje dirbančių specialistų, kiekvienas vaikas gali turėti individualių poreikių, tačiau jie bus skirtingi ir pagalbos poreikis bus nevienodas. Vieniems vaikams užteks mokytojų ar pagalbos specialistų pritaikytų sprendimų, o kitų mokinių pagalbos poreikis gali būti gerokai didesnis.